måndag 11 oktober 2010

Idag blir det ljudbok.

Jag glömde igår att skriva att om du tittar på mina bildspel längst ner, så går det att se allt i helskärmsstorlek. Klicka bara på de två "arken" till höger.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Skulle jag vara lessen en dag, så skulle jag gärna titta och lyssna på det här.



Eller det här.



De här två små liven sover och kommer inte att ge ett enda ljud från sej.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Svar på gårdagens gåta, som ingen har kunnat. Eller så är ni för lata:

Gåtan löd alltså så här:

Vad är det som går på huvudet hela dan?

Och svaret är: Nageln i en hästsko.

Som straff blir det inget citat idag.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar!
 

16 kommentarer:

Anonym sa...

den fattade inte jag
kram

donken sa...

jaaasså, typ spiken? :P
ne jag vågade inte gissa, blev nollställd av den. haha :P

Siita sa...

God morgon. Det där fattade inte jag heller. Men söta bebisar. Kram

Vicke sa...

dom får jag titta på efter jobbet, ha en fin dag nu

Renee sa...

Visst blir man på jättebra humör när man hör barnens hjärtliga skratt, helt underbart.

Anonym sa...

menar du att du lyssnar på barngråt när du är dppig för det finns ingen musik att lyssna på när man klickar på bilderna
kram

Sussi sa...

Å så söta bilder..
Men den där gåtan var lite för svår för lilla mig hihi

Nej du.. någon kruka är man inte när det gäller shopping. Där kastar jag mig rätt ut bara, helt orädd ;)

Ha en fin fin dag
Kramisar

Frogprincess sa...

Den frågan hade jag inte kunnat :-)
Ja videon med de skrattande barnen är för härlig :-)

Carina Sjölund sa...

Gåtan förstod inte jag?????
Man är nog lite trög i mellan åt.
Ha en fin dag!
Kramar

Carina Sjölund sa...

Sv: Mattes älskling ska ha det bästa :))
Kram

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Miruschka sa...

En sån liten en har jag suttit och hållit i idag, han sov sig igenom mitt besök;)
Ha en fortsatt härlig kväll!
Kram

Anonym sa...

Den som säger att skratt inte smittar har aldrig skrattat.
Klokord av mig just nu :) Kram

Anonym sa...

NU vet jag hur helgen ser ut. Vi ska lämna Göteborg och checka in på hotellet. Scandic Horisont. Match klockan 17.00. Sedan har gubben och jag tänkt gå ut och äta något gott! Förslag?
Känner ni för att träffas?
Kram

Anonym sa...

Sorry, det är lördag som vi kommer ner......Kram

Halloj världen! /Inger sa...

Det är härligt med ungar! :D