lördag 18 juni 2011

Jag har gått med i en fototävling. Redigerat i efterskott.

Jag har alltså lagt in en del bilder i en fototävling. Så om du tycker att bilderna är bra, så klicka bara på dem, så kommer du till omröstningen och kan rösta på dem. Det gäller inte alla, men då ska du följa adressen, som jag har skrivit under. Det blev nåt fel i samband med att jag laddade upp de blåmarkerade bilderna och jag kan inte ändra nåt om dem.



Rösta på mitt bidrag och hjälp mig att vinna en lyxgrill!
     



Rösta på mitt bidrag och hjälp mig att vinna en lyxgrill!
     




Rösta på mitt bidrag och hjälp mig vinna en lyxgrill!
Adressen till den här bilden ska vara: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=147. Ovanstående vid bilden är fel.



Rösta på mitt bidrag och hjälp mig vinna en lyxgrill!

Rätt adress här ska vara:
http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=148

Rösta på mitt bidrag och hjälp mig vinna en lyxgrill!
Den här adressen är också fel. Rätt ska vara: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=149




Något har ju gått galet i den här tävlingen. Rätt adress hit ska vara:
http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=151






Rätt ska vara rätt: Adressen hit är :
http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=152





Den här vackra blomman har adressen: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=153

Så gick jag med med ytterligare en bild, som inte kom med här.

Rösta på den här bilden med adress: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=146

Hoppas att du som redan har röstat vill gå in på övriga bilder också och rösta på flera (gärna alla) :-D. Jag blir jätteglad om du röstar på en eller flera bilder.



Dagens Citat:

Den kloke kryddar sitt språk med ordspråk,

den enfaldige med svordomar.

Österländskt ordspråk.
*************************************************************************
Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥
 

30 kommentarer:

attis sa...

Hej vännen. Hoppas allt är bra. Jag har röstat på bild nummer tre. Ha det så gott.
Kramen

Viktkamp sa...

Superfina bilder =) Kram

Fenixmonas sa...

Nu har jag röstat på några av dina bilder!
Tänk vad klok jag måste vara...hihihi...jag använder mig ju ständigt av ordspråk...fast jag trodde nog att det var mest för att min mamma också gjorde det! Kramiz

Anonym sa...

Var skall jag placera mig,
bland ÅSNORNA då jag är ganska Envis!
:)
Ha en Skön Söndag!

Kram
Stevie

Vicke sa...

Jag har röstat på 2st av dina bilder sedan gick det inte mer, ha en fin dag nu

Siita sa...

God morgon. Jag röstade på tre st. Kramar

carinasjolund sa...

Hallå vännen!
Nu har jag varit inne och röstat.
Ha en fin dag!
Kramen♥

Siita sa...

Nu har jag röstat om. Kram

Malin sa...

Nu har jag röstat på några av dina fina bilder. Bäst tycker jag om den sista med fågelboet. Full av känsla. Lycka till i tävlingen

Ha en fin dag
kram
wiper.bloggplatsen.se

Vicke sa...

Nu har jag röstat på alla dina bilder

Sussi sa...

Vilka fina bilder. Hoppas du får många röser. En lyxgrill vore nåt det. Jag har hjälpt till med 4 stycken.

Sv. Kul att du får dina att blomma trots att du vattnar uppifrån. Jag tänker också prova mig på att göra det. Det är så krångligt med att ställa dom i vatten och så..

Kramisar

Fenixmonas sa...

Kul det där...jag la in en bild jag också! bara för skijs skull! kramiz

Anonym sa...

hej vännen röstade på nr 5. emelie vill oxå vara med i denna tävling
kram

Agneta sa...

har nu röstat å några av dina bilder o önskar dig lycka till .-) den finaste tycker jag äör den med storkboet på!
kram

Anonym sa...

NU har jag röstat och håller tummarna :)
Svar: Bildspelet är gjort i wordpress. Jag vet inte om blogspot har något liknande. Kram

Vicke sa...

jag hoppas att du får en fin start på veckan nu

Fenixmonas sa...

Såg Veikens kommentar här ovan och visst har vi också bildspel...jag lägger över album på Picasa web, sen är det bara att lägga in dem som bildspel, finns gadget för det. kramiz

Millan sa...

...Nu har jag röstat....hoppas du vinner nu!

Annelie sa...

Hej igen..

Hihi, ja du, jag kommer inte ens ihåg att jag har kommenterat här.
Å jag själv har bara EN blogg... :-D

Ha en underbar midsommarvecka.. // Annelie

Malin sa...

Tack för din fina kommentar i min blogg. Kan jag länka till din sida?. Skall jag då kalla din blogg för "Gilla"

Ha en fin dag
wiper
http://bloggplatsen.se

Anonym sa...

Hmm.. nu blir jag OCKSÅ väldigt konfunderad,, jag minns inte ens att jag har skrivit nån kommentar mer än den jag skrev tidigare idag. Å nääee,, jag skriver bara mitt namn som är Annelie.
Men, jag kikade också på Malin´s här uppe... som har bloggadressen http://bloggplatsen.se, när man klickar på hennes namn Malin så kommer man till MIN blogg. *fattar nada*
Men, jag har bloggadressen http://minegen65.blogspot.com

Kanske läge att ända lösen på min blogg, vette tusan vad detta är.. :o//

Ha det gött.. // Annelie

kaffehörnan sa...

självklart har jag röstat nu på dig
Du är ju bara för go ska du veta

kram

Anonym sa...

Nu har jag röstat på alla bilder, utom den sista för den går till båtbilden... Fel länk, tror jag.

Jättefina bilder, hoppas du vinner din grill :-)

(Provade rösta flera gånger, men det ville dom inte gå med på ;-) )

Malin sa...

Av din kommentar hos mig så förstår jag att det blivit nåt missförstånd och det beklagar jag. Det var inte menat som du tror eller känner. Ibland blir det fel och man vill få förklara.

Ha en fin kväll
kram
wiper

Anonym sa...

Sådär - nu har jag röstat på storken också :-)

vickan sa...

Jättefina bilder Gilla. Jag har naturligtvis varit in och röstat också. Lycka till!

ansepanse sa...

nu har jag röstat :) jag röstade på två av dem jag tyckte allra bäst om
kramar

attis sa...

Hej igen. Nu har jag röstat på flera av dina bilder. Håller tummarna.
Kramen

Nett sa...

Röstat och nu önskar jag dig en trevlig midsommar :) Kram

Anonym sa...

Har röstat igen
:)