lördag 29 oktober 2011

Det var en lördag afton.....

Nu har vi haft en trevlig kväll tillsammans med Sibbes dotterdotter. DVS Baloos Matte. Hon har ju varit dålig ett tag, men kände sej lite bättre, men inte tillräckligt för att jobba. Jag hade lagat middagen idag, samma som jag berättade om här.


Så här såg den ut då och nästan likadan idag. Men jag hann inte att fotografera idag. Det blev lite vin till maten och lite whisky till kaffet förutom ingen whisky till mej. Det gillas inte alls här. Till kaffet blev det en sån här tårta också i en annan form bara, mer fyrkantig.


Men duken var densamma. Den har jag vunnit hos En kopp kaffe.

Sen såg vi på Så Mycket Bättre på fyran. Det var verkligen ett trevligt program. Väntar gärna till nästa vecka för att se fortsättningen.

Dagens Citat:

Den som ruvar på hämnd

håller sina sår öppna.

Francis Bacon.
*****************************************************************************
Glöm inte min Reseblogg. Klicka på jordgloben så kommer du dit.
Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥
 

1 kommentar:

Sand mellan tårna sa...

Gott gott, tårtan ser jätte fräsch och god ut även om jag inte är någon tårtälskare.