onsdag 16 november 2011

Bara lite om min favorit Tina Nordström.


Bilden på Tina har jag lånat hos HD, som ska uttydas som Helsingborgs Dagblad, vårt husorgan.
Ja, vem gillar inte Tina Nordström, denna förtjusande Helsingborgstjej. Jag hinner inte skriva så mycket ikväll, så det blir bara lite. Om du vill se vad hon har gjort nu, så klicka på Loggan här.
Förresten så har jag påbörjat en ny bok igen. Den heter I Grunden Utan Skuld och är skriven av Viveka Sten och är en kriminalroman från Sandhamn. Hennes första bok i serien, I de lugnaste vatten, har filmats för TV4 under titeln Morden i Sandhamn. Vill du läsa mer om henne kan du gå in på hennes hemsida.

Dagens Citat:

Kärleken är stimulans för hjärtat

under samtidig lokalbedövning.

Sacha Guitry.
***********************************************************************
Glöm inte min Reseblogg. Klicka på jordgloben så kommer du dit. Nytt inlägg idag.

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥

18 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Ja vi gillar mat Tina oxå. Hon är så glad jämt. Kram

Fenixmonas sa...

En käck o trevlig tjej Tina!
Härligt ordspråk igen! Kramiz

Sand mellan tårna sa...

Allt hon rör vid är ju JEEETTEGÅÅÅTTTT (jättegott) ;)))

biggan sa...

ja vem gillar inte tina, det gör nog dom allra flesta, positiv är denna dam, härlig tjej, jag menade rätt i går, men skrev fel :). ha en fin dag kram biggan

Nett sa...

Godmorgon, hoppas att natten har varit skön :) ang nyår, så tycker jag att det är helt okej att jobba då. Hellre då än julen. Kram

Yvonne :-) sa...

Godmorgon! Tina är också min favorit! Jag tänker inte ödsla mer energi på honom.Morgonkram!

attis sa...

Gomorron i stugan. Tina gillar jag oxå. tycker hon är så härlig att se och lyssna på. Vilket bra citat :)
Ha det gott.
Kramen

Agnetha sa...

Gillar också Tina, även om hon känns lite väl frejdig ibland och vill ha citron i det mesta.

BS Alla runt dementa drabbas också , iom att man tvingas se den gradvisa försämring som pågår hela tiden. Demens är plågsamt för den som lider av det med om de själva märker att de inte minns , detta är ångestfyllt. både för dem själva och anhöriga.Det är tur man inte vet hur man kommer att bli.

Ha det så gott !

Kram

Stattinskan sa...

Ja, hon är verkligen en frisk fläkt som sprider positivism :-D

Carina Sjölund sa...

Hon är toppen, å vilken underbar mat hon gör :)
Den serien följde jag med när den gick, den var riktigt bra!
Hoppas allt är bra med vovs?
Ge honom en nospuss när du träffar honom :)
Kramen♥

Anonym sa...

Va, har Mat Tina mördat folk i Sandhamn?! Ja hon är ju duktig på att använda kniven, det har man ju sett på TV! :)

Yvonne :-) sa...

Ja kortet blev jag så glad för Det är 3D.Vi skiter i honom han bara vill provocera.. Ha en bra dag! Kramen!

wiper sa...

Jag gillade henne också från första stund jag såg henne på tv. Hon är en stor personlighet som trollbinder med sina matprogram. Jag har bakat en av hennes kakor som visade sig vara en riktig höjdare men ändå inte svår att göra.

Ha en fin torsdag
kram

Yvonne :-) sa...

Vem?? Ja karpen :-) Kortet är så fint,det ser ut som en riktig ros. Kram!

Mufflo sa...

Ja hon är bra..........

kaffehörnan sa...

Då har du fina lässtunder nu
kram

Agneta sa...

den boken är jättebra, så du har något att se fram mot att läsa!
gillar oxå Hbgtjejen :-)
kram

Yvonne :-) sa...

Sicket jobb hon har lagt ner för att göra mej glad! Kram!