fredag 16 november 2012

Jag är slö, slapp, lat och likgiltig i kväll.


I brist på inspiration, låter jag dig läsa lite historer, som jag har hittat på nätet.
 Den spiritiska änkan satt och försökte få kontakt med sin avlidne make.
Plötsligt kom svar från andevärlden:
- Här är jag, Märta lilla !
- Nä'men åhh..Hur mår du, Albin lille ?
- Jo, jag mår bra. Varje dag stiger vi upp klockan sex, äter frukost och älskar till klockan elva.
Därefter äter vi middag och älskar till klockan åtta på kvällen.
Sedan äter vi kvällsmat och lägger oss, så vi orkar älska riktigt duktigt nästa dag !
Änkan blev lindrigt sagt chockad. Så hade hon ju inte tänkt sig Paradiset och det talade hon om för Albin.
- Paradiset ?! utbrister Albin. Vem faan har sagt att jag är i Paradiset ?!
Jag är kanin på Gotland!
 George W Bush och Tony Blair står i en bar. En gäst kommer bort och frågar vad dom pratat om. 
"-Ååå, vi lägger planer för 3:de världskriget" säger Bush... 
"-Å jäklar" säger gästen. "Hur tänker ni göra?" 
"-Vi tänker döda 1 400 000 muslimer och en IT-konsult" säger Bush...
Gästen blir bara stående som ett frågetecken.
"-En IT-konsult...?" säger han. "Varför det? Varför i all världen ska ni döda en IT-konsult?"
Då klappar George W Bush Tony Blair på axeln och säger: "-Vad var det jag sa? Ingen kommer att fråga om muslimerna..."
 En pappa sitter med sin lille son i badhusets bastu. Pojken stirrar länge med stora ögon på farbrorn som sitter bredvid honom. Till slut säger pojken: Vilka stora händer farbror har. Ja, jag har jobbat mycket och hårt med mina händer i mitt liv. Pojken tittar på farbrorns fötter och säger: Du har jättestora fötter också. Ja, jag har gått och sprungit mycket i mitt liv. Pojken sitter tyst en lång stund, sen säger han: Men farbror har inte kissat mycket i sitt liv va?

Dagens Citat:
Det enda du behöver här i livet
är okunnighet och självförtroende
och framgången är given.
Mark Twain.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Glöm inte min Reseblogg. Klicka på jordgloben så kommer du dit. 
Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! ♥ ♥ ♥

9 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Haha dom var bra. Hoppas du känner dej mindre lat o likgiltig idag. Kram

Fenixmonas sa...

Tack för morgon humorn! Kramiz

trollet sa...

Ha ha, skippar Malmö då;)

ansepanse sa...

hahahaha - tack för dagens skratt :)
dagens citat är superbra :)
vet du, jag undrade just var du hade tagit vägen, din kommentar syntes inte förrän just nu då den poppade upp, jag förstår inte hur blogg.se har blivit, det är inte alls lika bra som förr
en fin lördag till dig vännen
kramar

Nett sa...

Precis så kände jag mig igår, nåja det blev lite middag lagad på kvällen annars var det en totalt iq-befriad kväll. Hoppas att du får en fin Lördag. Kram

ansepanse sa...

Sv: nej, man behöver inte betala något på blogg.se och jag tror att de kommer att fixa till sig, det är ju mycket som är nytt härinne, jag tycker att det fungerar rätt bra och det är så lätt med bilder och sådant
alltid gott med kaffe :)
kramar

ansepanse sa...

Sv jo, jag måste också godkänna kommentarerna, det tycker jag är bra, för allt som kommer vill man ju inte ska vara där, det finns ju påhopp ibland och sådant behöver ju inte komma in
kramar

Tommy sa...

Sv: Tack för din värmande kommentar, blir så glad.

Nej bloggen läggs inte ner ännu, och det är tack vare er läsare som vill ha den kvar.

ansepanse sa...

Sv: jag har fått några elaka kommentarer som jag inte publicerat och så är det lite trams som jag heller inte velat ha med
önskar dig en fin kväll
kramar