torsdag 10 oktober 2013

SÅ KAN DET GÅ, NÄR INTE HASPEN ÄR PÅ. INGEN INTERNETÅTOMST I GÅR KVÄLL.


Som jag skrev i överskriften, så hade jag ingen möjlighet att komma ut på nätet i går kväll. Därför blev det inget blogginlägg. Jag har ju redan fått kommentar av FenixMona, att hon var orolig att jag var sämre. Nej, tvärtemot, Jag mår mycket bättre nu. Inte helt bra, men det duger till att jag kan vara i tvättstugan idag. Lite senare, ska jag dit.

Jag hade ju tänkt att visa min nya klänning, men det gick ju inte, så här kommer bilden.
Den sitter snyggare på mej, för jag är varken lika bystig eller lika bred över baken, som min antika provdocka är. Igår köpte jag marinblå strumpyxor också. Till min förtjusning så var dom även stödstrumpor, Jag behöver det för mina ben.

Glöm inte min Reseblogg. Klicka HÄR så kommer du dit.

 Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! 
♥ ♥ ♥

11 kommentarer:

Hanna sa...

Vilken fin klänning och skönt att du mår bättre!

ansepanse sa...

vad skönt att du mår bättre nu
wow vilken fin klänning, verkligen, den gillar jag
kramar

ansepanse sa...

Sv: tack för dina fina ord om mina bilder och min blogg :) blir så glad, jag tycker om din blogg också, ska du veta
är det inte konstigt det där med kläder, kvinnor tänker, jag kan inte ha samma klänning som jag hade förra gången, även om den är rätt ny, karlar har samma skjorta, samma kostym osv, där tänker man aldrig att han har samma kläder som förra gången
kramar

ansepanse sa...

Sv: tack :) i allafall :)
då ville du ha en ny klänning :) och så passar det bra till dopet :)
bra att du tog bort den andra kommentaren
kramar

Siita sa...

Fin klänning. Strumpbyxor som är stödstrumpor skulle jag också behöva, men dom finns väl inte i storlek till mej. Ha det bra. Kram

Lena sa...

Jättefin klänning!

Ama de casa sa...

Inte kul när internet dyker...

Snygg klänning!
:-)

Veiken sa...

Det är ju inte klokt så mycket som jäklas med dig! Klänningen är jättefin och du kommer att bli ännu vackrare i den.
Skönt att du känner dig bättre nu! Många kramar

Anonym sa...

Fräsig klänning,den blir fin till dopet..Haé Kram.

Anonym sa...

Ja den var så fin i den färgen..
Ja så tycker dom oxå,,att det är för stort nu när dom är bara 2 oftast,,dom ska titta efter ett sommarhus i stället,sen blir det lägenhet på vintern..Haé Kram.

Ma sa...

Skönt att Du blivit bättre. Klänningen är jättesnygg. Det där med strulande internet är något som även jag har fått erfara ibland. Men de senaste dagarna har det funkat bra även om det varit trögt ibland...