onsdag 9 april 2014

EN SISTA SNABBIS FÖR DAGEN.




Det här har jag skött idag. Det var ett tag sen. Skulle egentligen tvättat förra onsdagen, men då skulle vi ju till Ängelholm och fixa bilen med sommardäck och koll till Bilprovningen. Dit ska vi på fredag, så bilen är i alla fall i gott skick trots sin aktningsvärda ålder.


Försök med det här, så får du se hur det går. Lite skämt och lite allvar.
Men nu börjar det bli dags för nästa syssla så här på kvällskvisten.
Kram/Gilla


Glöm inte min Reseblogg. Klicka HÄR så kommer du dit. 

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! 
♥ ♥ ♥

12 kommentarer:

Aurora sa...

Nu fick du oss alla att sitta med tungan utanför munnen och andas. För visst går det. Och räkna håret är nog lätt för viss. Den där ögontvätten är det värre med. Kram

Carina Sjölund sa...

Jag dessa tre punkter verkar näst intill omöjligt?? Men vem vet, kanske man skulle klara det, bara man ger sig sjutton på det :)
Kramen rara du♥

Ama de casa sa...

Tvätten är verkligen trist - never ending story...

ansepanse sa...

hahahaha - där lurade du mig :) jag tänkte att jag måste testa, det där med att andas med tungan ute :)
skönt att du fick fixat med tvätten
kramar

Veiken sa...

Man skulle ha billiga engångskläder, som kom och lade sig i hyllor och skåp alldeles själva! ;)
Naturen är fantastisk. Tänk att den skyddar mig med sämre syn ?! Haha! Kram

Mah sa...

Ibland man får man rucka på sina rutiner och det fick Du pga av Ängelholm och bilbesiktning. Men det gick ju bra med bilen och tvätten kunde ju vänta...

ansepanse sa...

Sv: jo :) det var nog många som testade hur det är, om det går att andas med tungan ute :D
ha en fin fredag
kramar

Anonym sa...

Men du,,tror du inte att jag testade om jag kunde andas med tungan ute ur munnen,,gick ju skitbra,,"Luris där"
Haé Kram.

Anonym sa...

Oj. Vad jobbigt det är att räkna hårstråna. Jag tror att jag blir gråhårig av sysslan. ;) Kul inlägg.
Trevlig helg/Bosse

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ sa...

Haha, jag gillade det sista. Att man inte ska vara rädd för att synen försämras när man blir äldre;)

Ja men absolut, det kommer fler resor. Men på det stora hela var det helt okej denna gången också. Vissa saker kan man ju inte styra över.

Ha en fin fin helg.
Kramar

Anonym sa...

Kväller,,Ja det enkla smakar oxå bra..Ja jag skulle tro att jag såg ganska fånig ut,när jag andades med hängande tunga..Haé Kram.

Anonym sa...

Jag hade aldrig vetat vad det var för ett instrument,om inte,den som ägde det hade kommit till min bror,för att beställa en transportcase till den,,han kallade den själv för en "Lutharpa"..
Skönt att få bilen kollad innan besiktningen..Haé Kram.