lördag 4 oktober 2014

SKRIV UT DINA FOTOGRAFIER HEMIFRÅN.

Jag har upptäckt en sak, att man kan beställa en hel del till sin dator här hos 112ink. Det finns möjligheter att till och med kunna skriva ut sina bilder direkt från datorn. Det finns både papper och bläckpatroner till bra priser och mycket annat.

En sak jag inte visste var, att det finns speciella transferpapper, så man kan göra sina egna t-shirts med egna bilder. 

Eller canvaspapper, för utskrift på målarduk. Det hade jag ingen aning om. Vanliga fotopapper finns naturligtvis också. 

Man har snabba leveranser, alltid fraktfritt och personlig service. Det är ju så man vill ha det. 


Man får även 7% bonus på alla köp. Att priserna blir låga beror på att man gör stora inköp hos sina leverantörer och det gör ju resultat på priset.

Det finns en hel del till kontoret att köpa. Till exempel: kontorsmaterial, skrivarpapper, skrivare, konferensmaterial, varor till kök och städning. 

Man kan själv bestämma på vilket sätt man ska betala. Det kan ske genom en faktura eller per postförskott till exempel.

Vill du ha kontakt med kundtjänsten kan du mejla till den här adressen: info@123ink.se. Svar får du så fort de hinner. Huvudkontoret ligger i Uppsala.

De har inga lokalhyror för butiker, så därför kan priserna hållas nere. Leveranserna skickas varje dag måndag till fredag och varorna kommer direkt till kunden. 

Tack för att du tittade in hos mej! Jag blir jätteglad om du skriver en kommentar! 
♥ ♥ ♥

1 kommentar:

Ama de casa sa...

Jag skriver aldrig ut bilder - nöjer mig med att titta på dom i datorn :-)